شناسهٔ خبر: 161473 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیام نوروزی:

۱۴۰۳؛ سال توسعه زیرساخت‌ها و سال نقش آفرینی تاثیرگذار در ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی است

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام سال جدید گفت: سال ۱۴۰۳، سال توسعه و شکوفایی زیرساخت‌های کشور و سال تاثیرگذاری هر چه بیشتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء کیفیت، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ها در پروژه‌های عمرانی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در پیام نوروزی خود به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳ با مرور سالی که گذشت، به چشم‌انداز سال جدید اشاره کرد.

متن پیام نوروزی مجید کیانپور بدین شرح است:


یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

چه دل نشین است فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و چه دل نشین می‌کند این ایام را  فرا رسیدن بهار طبیعت، نوروز باستانی و سال جدید.

 تقارن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند و فرا رسیدن نوروز باستانی زیبا و بهار طبیعت را به تمامی مردم عزیز ایران و ملت‌های حوزه‌ی نوروز تبریک می‌گویم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان، از خداوند می‌خواهم سلامتی را که مبدا همه نیازها و عاقبت بخیری را که مقصد همه‌ی آرزوهاست، در آستانه سال جدید به همه ما اهدا کند.

سالی که گذشت با تمام چالش‌ها، سالی بود که توانستیم با برنامه‌ریزی منسجم به رشد، توسعه و تعالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چه از نظر ارتقاء دانش و رفاه نیروی انسانی و چه در عرصه بروز رسانی و نوسازی تجهیزات شرکت به منحصربفردترین و بروز ترین تجهیزات اقدام کنیم و این رشد و توسعه برای آینده کشور با ارتقاء کیفیت و توسعه پایدار همراه خواهد بود و چشم‌اندازی روشن را در توسعه زیرساخت‌های کشور از لحاظ کیفیت و افزایش طول عمرمفید سازه ها به ارمغان خواهد آورد.


امیدواریم سال ۱۴۰۳ سالی پر بار برای کشور و همچنین برای ارتقاء و تعالی هرچه بیشتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باشد و سالی باشد که برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در راستای توسعه کشور به بار بنشیند و با تلاش جهادی و خالصانه همه همکارانم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شاهد اوج حضور فناورانه و نقش آفرینی تاثیرگذار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان دولت و وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه‌های پروژه‌های عمرانی باشیم که نوید دهنده آینده درخشان و ایمن برای مردم سرزمین‌مان باشد و تمام اقدامات شرکت به عنوان یک شرکت حاکمیتی تجلی یابد.

در پایان از خداوند متعال مسئلت داریم به یمن ماه عزیزش و به شکرانه اعجازش در طبیعت، رزق، برکت، خوشبختی و شادی ملت ایران را مضاعف گرداند.