شناسهٔ خبر: 161482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در طی پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی طی پیامی ضمن فرارسیدن سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از تلاش های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی سال گذشته تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بهار نویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی است. پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه‌ای زیبا از قدرت آفریدگار است و بر ماست تا قدر شکوه اعجازانگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستی و همگرایی بدل کنیم. خداوند منان را سپاسگزارم که به همه ما توفیق خدمت عطا نموده تا در کنار یکدیگر با همکاری و همدلی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارائه خدمت خالصانه به هم میهنان گام برداریم و در جهت توسعه استان و بهبود وضعیت راهها که از اساسی ترین زیر ساختهای توسعه حمل و نقل و اقتصاد استان است گام برداریم.

سال ۱۴۰۲ سالی پر از تلاش و چالش بود. خدمت به زوار امام حسین(ع) در همایش بزرگ پیاده روی اربعین، خدمت در طرح های متفاوت و بارش برف های سنگین در روزهای پایانی سال، چالشی برای همکاران ما در راهداری بود. اما با تلاش شبانه روزی و فداکاری این عزیزان، قسمتی از راه های استان که مسدود شد در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی و تردد در آنها بدون مشکل انجام شد.

در اینجا لازم می دانم از زحمات و تلاش های بی وقفه همه همکارانم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان صمیمانه تشکر کنم. بدون شک، همدلی و تلاش در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باعث شد تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و از بروز مشکلات برای هم استانی های عزیز جلوگیری کنیم.

سال جدید مصادف با ماه مبارک رمضان، ماه معنویت و بندگی خداوند است. امیدوارم در این ماه پرفیض و برکت، از فیوضات الهی بهره مند شویم و با دعا و توسل به خداوند متعال، مسیر پیش رو را با موفقیت طی کنیم.