شناسهٔ خبر: 161486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح کرد:

نوروز زمان بازنگری عملکرد و انسجام تشکیل حلقه‌های میانی بازآفرینی است

جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شهرداران خواست از ظرفیت و فرصت نوروز معنوی امسال برای تشکیل، بازنگری و انسجام حلقه‌های میانی بازآفرینی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ایجاد ارتباط بین مالکان و سازندگان نیاز به تشکیل حلقه های میانی دارد که باید این حلقه‌های میانی با توجه به ارتباط شهرداران با محلات توسط شهرداری‌ها تشکیل شود و نوروز ارسال همان فرصت خوب ملی اسلامی برای انسجام این حلقه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالای حلقه میانی است.

وی افزود: در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی، دانشگاهی، انبوه سازان، کارگزاران و به ویژه دفاتر تسهیل گری به کار گرفته شود.

جنتی در پایان گفت: در سطح کوچه‌ها نیز باید رابطانی از جنس گروه‌های جوانان، معتمدین محلات و بانوان تحصیل کرده در حوزه‌های شهرسازی، معماری، جامعه شناسی و اقتصاد شکل بگیرند و حلقه‌های میانی تقویت شوند.