شناسهٔ خبر: 161489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

نوروز، جشن تحول به احسن الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان، نشانه قدرت لایزال الهی و فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن است.

به یقین گردش و دگرگونی ایام در گذر زمان و تحول و تغییر فصل ها به ویژه فصل بهار جلوه ای از راز شگفت انگیز خلقت را پیش روی دیدگان انسان به تصویر می کشد و او را به سوی حقیقتی انکارناپذیر به تفکر و تعمق وا می دارد و در این میان دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد. بیدار دلان، از بهار درس تحول و نو شدن می آموزند.

اینجانب فرا رسیدن عید نوروز و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت خداوند و تجدید حیات طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان است خدمت همکاران پرتلاش و ارجمند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی خوش توأم با سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری، سربلندی و موفقیت را در کنار خانواده محترمتان از پروردگار متعال مسئلت دارم.