شناسهٔ خبر: 161567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳

مهندس اسماعیلی اصغر زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغراسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ بهار،

فرا رسیدن سال۱۴۰۳

بهار طبیعت و عید سعید نوروز و تقارن آن با ماه مهمانی خدا، فرصت بسیار مغتنمی برای تفکر و دستیابی به تحولی نو در عرصه‌های مختلف زندگی است.

سال گذشته با تمام فراز و نشیب ها به پایان رسید و امیدوارم در سالجاری تحول بسیار خوبی را در بخش تولید مسکن استان شاهد باشیم.

اینجانب با عرض تبریک و تهنیت حلول سال نو و ماه مبارک رمضان، ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم کشورمان، کامیابی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها را خواستارم و امیدوارم در سال جدید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های برجسته در بدنه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ،شاهد موفقیت‌های چشمگیر و ارزشمندی در بخش های مختلف باشیم.

فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو را که مزین به شعار (جهش تولید با مشارکت مردم) از سوی مقام معظم رهبری است به محضر حضرت ولی عصر ( عج )،همکاران و مردم ولایی، حسینی ،شریف و شهید پرور استان زنجان تبریک و تهنیت عرض می کنم.