شناسهٔ خبر: 161576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار خراسان جنوبی از راهدارخانه شهیدبرازنده مقدم

بازدید استاندار خراسان جنوبی (9).jpg استاندار خراسان جنوبی در راهدارخانه جاده ای شهید برازنده مقدم حاضر شد و از بخش های مختلف این راهدارخانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در بازدید از راهدار خانه شهید برازنده مقدم بیرجند با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی در استان تصریح کرد:این طرح از 24 اسفند ماه شروع شده که همگام با برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران  است.

 وی از تشکیل کمیته های 12 گانه ای ذیل ستاد خدمات اجرایی سفر خبرداد و افزود:سعی شده تابا تعامل و همدلی بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تسهیل شود.

قناعت تاکید کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده به ستاد خدمات سفر استان آمادگی کامل برای میزبانی و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و روزه داری که به استان سفر می کنند محیا شده است.

وی یادآور شد: همچنین به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، شاهد کاهش ورودی مسافران به استان در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته هستیم.

قناعت ادامه داد: آمار تصادفات و تلفات جاده ای در مقایسه با سال 1402 در این مدت، سیر نزولی دارد و وبا تدابیر اندیشیده شده امیدواریم که همین روال در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد:با توجه به تعطیلات پایانی نوروز و شبهای قدر و همچنین تعطیلات عید فطر امکان افزایش تردد در سطح محورهای استان را خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید ضمن گفتگو از طریق بیسیم با راهداران، از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در جهت ارائه خدمات مطلوب قدردانی و بر آمادگی کامل راهداران برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی تاکید کرد  .

اسداله جلال زاده؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین سرهنگ علیرضا رضایی؛ رییس پلیس راه خراسان جنوبی نیز در این بازدید توضیح های لازم را در خصوص آمادگی نیروهای پلیس و راهداری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی ارائه کردند.