شناسهٔ خبر: 161585 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش پروازهای "هما" در ایام نوروز در مسیر اصفهان

هواپیمایی ایران ایر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با توجه به افزایش مسافر نوروزی استان اصفهان، برای جابه‌جایی مسافران علاوه بر پروازهای برنامه‌ای، ۴ پرواز رفت و برگشت نیز در این مسیر در نظر گرفت و بیش از  ۲۴۰ صندلی به ظرفیت موجود این مسیر اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل روابط‌عمومی "هما"، رضا داروی رئیس “هما” در استان اصفهان با ذکر این مطلب ادامه داد؛ باتوجه به ایام تعطیلات نوروزی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمت رسانی، بیشتر به هموطنان در این ایام  پروازهای خود را  درمسیر تهران به اصفهان و بالعکس افزایش داد.

داوری افزود: “هما” در این ایام با توجه به افزایش مسافر نوروزی استان اصفهان، برای جابجایی مسافران علاوه بر پروازهای برنامه‌ای ، ۴ پرواز رفت و برگشت نیز در این مسیر در نظر گرفت و بیش از  ۲۴۰ صندلی به ظرفیت موجود این مسیر اضافه کرد.

رییس همای اصفهان تاکید کرد: هم اکنون “هما” در روزهای شنبه،  یکشنبه، سه شنبه ، چهارشنبه،  پنج شنبه و جمعه درمسیرتهران  به اصفهان  پرواز می کند که از ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ روزهای دوشنبه نیز افزوده میشود . پروازهای “هما” در این مسیر به صورت روزانه انجام‌می‌شود.

داوری  افزود: نظر به تاکید مدیرعامل “هما” در خصوص  پاسخگویی مسئولان در تعطیلات نوروز ،ضمن حضور در فرودگاه و دفتر ایستگاه هما، تلفن‌های ۰۹۱۲۶۳۶۸۴۹۲، ۰۹۱۶۶۳۱۵۴۷۷ و ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۴را برای پاسخگویی در این ایام‌ در نظر گرفته ایم.