شناسهٔ خبر: 161586 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اهداء هدایای نوروزی به مسافرین هواپیمایی در اولین روز از نوروز ۱۴۰۳

کاسپین شرکت هواپیمایی کاسپین در اولین روز سال نو در راستای تکریم مسافرین نوروزی خود، با اهداء هدایای ویژه سال نو و شاخه گل و کارت هدیه تبریک عید نوروز، با پذیرایی ویژه و به یادماندنی مسافرین خود را غافلگیر نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین اعلام کرد؛ در اولین روز سال نو در راستای تکریم مسافرین نوروزی خود، با اهداء هدایای ویژه سال نو و شاخه گل و کارت هدیه تبریک عید نوروز، با پذیرایی ویژه و به یادماندنی مسافرین خود را غافلگیر نمود.

در همین راستا گفتنی است به پیشنهاد مدیرعامل محترم هواپیمایی کاسپین، کاپیتان عادل نورعلی در اولین پرواز سال ۱۴۰۳ خورشیدی که با اولین هواپیما با لیوری جدید این شرکت انجام گردید، در مسیر تهران به کیش هدایای ویژه به پاس همراهی و تکریم مسافرین خود با این شرکت به آنها اهدا گردید.

کاپیتان نورعلی همچنین در این خصوص افزود؛ با شروع فصل بهار فصلی نو در هواپیمایی کاسپین آغاز گردیده است و بر اساس نگرش نوین و حرفه ای که با افق دید نو همراه شده تکریم مسافرین و میهمانان هواپیمایی کاسپین به عنوان اصلی مهم پس از ایمنی و آسایش مسافرین قرار دارد.

بازسازی و بهسازی برند کاسپین و ناوگان، تغییر یونیفرم کروی پروازی و... از جمله اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.