شناسهٔ خبر: 161612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ۲۴ اسفند تا یکم فرودین؛

بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابه‌جا شد

اتوبوس اراک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابه جایی بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه های مسافربری طی ۷ روز گذشته از ۲۴ اسفند تا یکم فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه های مسافربری استان جابه جا شدند.

وی افزود: از این میزان، ۲۶ هزار و ۷۰۱ مسافر درون استانی و ۵۵ هزار و ۸۶۴ مسافر نیز برون استانی بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در نخستین روز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲ هزار و ۹۵۸ مسافر درون استانی و ۸ هزار و ۹۳۴ مسافر برون استانی از پایانه های مسافربری استان جابه جا شدند که به ترتیب با کاهش ۳۱ و ۲۶ درصدی همراه بود.

غزیعلی علت کاهشی بودند سفر و مسافر در پایانه های مسافربری استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون را تقارن آن با ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تمامی تدابیر لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری اخذ شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه های مسافربری استان اظهار کرد: مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به کارشناسان حاضر در محل میز خدمت، هرگونه مشکل و شکایت از نحوه ارائه خدمات را منتقل کنند.