شناسهٔ خبر: 161663 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل راه‌آهن در دومین روز سال ۱۴۰۳ از ایستگاه راه‌آهن تهران

صالحی مدیرعامل راه‌آهن در دومین روز سال ۱۴۰۳ از ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید و بر کیفیت سفرهای ریلی علاوه بر کمیت قطارها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، سید میعاد صالحی ظهر پنج‌شنبه با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران از بخش‌های مختلف ایستگاه بازدید کرد و به کارکنان حاضر که در ایام نوروز با تلاش، رفاه و آسایش مسافرین را فراهم می‌کنند، خداقوت گفت.

صالحی پس از بازدید از نمازخانه ایستگاه، پلیس، محوطه و سکوی مسافرگیری و وضعیت قطارها، در ستاد اعزام قطارهای اداره کل تهران حاضر شد و از فرآیند اعزام قطارها بازدید کرده و سال نو را به همکاران حاضر تبریک گفت.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین در بازدید از دفاتر نمایندگی شرکت‌های مسافری از نزدیک بر نحوه خدمت‌رسانی این شرکت‌ها به مسافران نظارت کرده و ضمن تاکید بر فراهم آوردن رفاه حداکثری مسافرین، از تلاش‌های مسافری نیز تقدیر کرد.

صالحی پس از بازدید از اماکن و محوطه ایستگاه راه آهن تهران، در ستاد مرکزی برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر خدمات مسافرین نوروز ١۴٠٣ حضور یافت و ضمن تبریک سال نو و عرض خداقوت به همکاران و مدیران حاضر در کشیک نوروزی، از فرایندهای مربوطه بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید همچنین به صورت ویدئوکنفرانسی با مدیران کل و مسئولان ستاد نوروزی برخی از مناطق با تعداد مسافر بالا شامل خراسان، یزد، هرمزگان و کرمان گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت برنامه‌های نوروزی این مناطق قرار گرفت.

مدیر عامل راه‌آهن در گفتگوهای انجام شده، ضمن تاکید بر کیفیت سفرهای ریلی علاوه بر کمیت قطارها، به هدفگذاری انجام شده مبنی بر ٣٣ میلیون نفر جابه‌جایی مسافر ریلی و ثبت رکوردی جدید برای سال ١۴٠٣ و همچنین توجه به ارتقاء شاخص حمل ریلی از همین روزهای ابتدایی سال اشاره کرد.