شناسهٔ خبر: 161783 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تبریک سال نو رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید

سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید سعید غفوری، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید درپیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و آغاز سال جدید را تبریک گفت.

*متن پیام بدین شرح است:*

بسمه تعالی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی به همه مردم عزیز ایران، سالی که گذشت سالی پرتلاش برای همه همکارانعزیز مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید بود. از همین روی خدا را شاکرم که سالی پرنتیجه  و اثربخش را در کنار خانواده شهرهایجدید تجربه کردیم.

در سال ۱۴۰۲ که مقام معظم رهبری آن را سال “مهار تورم، رشد تولید” نامگذاری فرمودند، این توفیق را داشتیم که با شتاب بالاتر واقدامات گسترده‌تر در همه حوزه‌های مسئولیتی شرکت عمران شهرهای جدید، شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگی با مبنای تولیدیباشیم. در این زمینه پیشرفت‌های حاصل شده در برخی پروژه‌ها یک دستاورد ملی بود که از جمله آن می توان به پروژه متروی شهر جدیدپرند اشاره داشت.

بدون شک این رویکرد پرقدرت در سال ۱۴۰۳ نوید دستیابی به موفقیت های روز افزون در راستای خدمت به مردم شریف ایران را بههمراه خواهد داشت.

مفتخرم که از زمان قبول مسئولیت خطیر در شهرهای جدید کشور اقدامات شایان توجهی در مجموعه شهرهای جدید رخ داده و بدون شکتحقق آن ها تنها با تلاش همه همکارانم در شهرهای جدید و همراهی دستگاه های خدمات رسان، بخش های خصوصی، انبوه سازان وپیمانکاران، مقامات کشوری، استانی و محلی و همچنین اصحاب رسانه ممکن شده است که در همین پیام از تک تک آنان کمال تشکر رادارم.

از آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می توان رویدادهای مهمی همچون آغاز عملیات اجرایی  شهر جدید خلیج فارس از مجموعه ۲۷نقطه ساحلی و شتاب در اجرای شهر جدید ساحلی تیس را نام برد. همچنین رشد ۶۰ درصدی تامین زمین واحدهای نهضت ملی مسکناز دیگر اقدامات انجام شده بود. «پویش مهدوی» که طرح حمایتی از جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی رقم خورده در شهرهایجدید بهارستان و ایوانکی با تحویل زمین به حدود هزار خانوار آغازی در این راه بوده که با انجام این فرآیند بیش از ۱۵۰۰ خانوار دیگردر ابتدای سال ۱۴۰۳ صاحب زمین خواهند شد. صدور پروانه شهرک های مسکونی “پرنیان قم” “شهید سلیمانی” و “پردیس زندگییزد” نیز اتفاق افتاد. در ادامه این فعالیت ها افتتاح و تحویل واحدهای مسکن مهر باقی مانده به همراه افتتاح پروژه های روبنایی وزیربنایی به منظور خدمت به مردم عزیز برای رفاه و کیفیت زندگی بهتر با جدیت از سر گرفته شد و این راه با سرعت در سال جاری ادامهخواهد داشت.

ان شاالله با استعانت از یاری خداوند متعال و همکاری همه جانبه همه همکاران و شرکت ها و موسساتی که در این فرآیندها وظیفه‌مندهستند و نقش برعهده دارند، با گره گشایی و گسترش فعالیت‌ها سال متفاوتی را رقم بزنیم تا در این مسیر دستاوردهایی که در بالا بردنکیفیت زندگی هموطنان اثربخش است را تقدیم مردم عزیز و شریف ایران کنیم.

امیدوارم سال ۱۴۰۳، سالی پر برکت و مبارک همراه با سلامتی برای همه ساکنان محترم و همراهان شهرهای جدید ایران و خانواده محترم‌شان باشد.

دعاگوی همه هموطنان عزیزم.