شناسهٔ خبر: 161824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام نوروزی رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مناسب آغاز سال نو پیامی صادر و سال نو را تبریک گفت.

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در پیامی فراررسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت، در متن پیام سید محسن حمزه لو مدرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار  یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال 

با عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن نوروز باستانی خدمت مردم عزیز و شریف جمهوری اسلامی ایران و به خصوص هم استانی های عزیز در خطه بلند قامت آذربایجان غربی، سالی که گذشت، سالی پر از زحمت و تلاش و البته سرشار از خیر و برکت برای همه هموطنان عزیزمان و استان آذربایجان‌غربی بود. 

از همین رو به پاس بندگی، خداوند متعال را شاکریم که سالی پرنتیجه و پربار را ارزانیمان ساخـت تا روزگـاری را با  بیشترین و بهترین دستاوردها در عرصه تامین زیرساخت‌های ارتباطی تجربه کنیم و برگ زرینی دیگر را در تاریخ مجاهدت‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ثبت کنیم. 

سنت مبارک نوروز در کشورمان ایران؛ آغاز نو شدن هاست، به خصوص امسال که بهار قرآن با بهار طبیعت یکی شده تا آغاز تغییر و تحول قلب ها و احوال باشد و آغـازی برای بهتر شدن در عرصه زندگی؛ تا فصل نوینی در  سال آتی را شاهد باشیم که تبلوری زیبا از تحقق خواستن ها و توانستن ها باشد، و از همین روست که نو شدن جان و جهان را زیر سایه خداوند رحمان و رحیم و نیز به شکـرانه نفس های مسـیحایی رهبر معظم انقلاب و سایه سار فراخ و همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم آذربایجان غربی  تبریک و تهنیت می‌گویم. 

در سال ۱۴۰۲ که مقام معظم رهبری مدظلله العالی آن را "مهار تورم - رشد تولید" عنوان نهاد ، این توفیق را یافتیم که به لطف ایزد سبحان و در کنار  همراهی ها و تلاش های شبانه‌روزی همکاران عزیزمان و نیز سعی پیمانکاران، شاهد به ثمر نشستن طرح هایی بزرگ باشیم. 

به یقین با حمایت‌های وزیر محترم راه و شهرسازی، همراهی و همدلی استاندار محترم آذربایجان غربی و تلاش و پیگیری های نمایندگان سخت کوش مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و نیز همراهی دیگر مسئولان در عرصه خدمتگزاری به مردم بود که گام‌هایی بزرگ در مسیر خدمت به خلق برداشته شد. 

با استعانت از خداوند متعال امید می ررود همکاری و هم افزایی همه جانبه کلیه همکاران خدوم و زحمت کش در این فرآیندِ وظیفه‌مند در سال جدید ۱۴۰۳ هجری شمسی نیز به گره گشایی، راه گشایی و توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و به خصوص آذربایجان‌غربی بیانجامد تا مردم عزیز و شریف ایران و به تبع آن آذربایجان‌غربی در سالی جدید، زندگی در ایرانی سربلند و قدرتمند را تجربه کنند. 

برخود وظیفه میدانم از طرف مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، سال جدید شمسی و نوروز باستانی را محضر خانواده بزرگ و صمیمی راه و شهرسازی آذربایجان غربی، از جمله همکارانم در ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی، بنادر و دریانوردی، راه آهن، فرودگاه ها، بنیاد مسکن، بانک مسکن، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت عمران شهر جدید گلمان، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) تبریک بگویم.

امیدوارم سال نو، سالی پر از فضل و عنایت پروردگار بوده و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت‌مردمی سیزدهم به توسعه و آبادانی جمهوری اسلامی اسلامی و بالندگی روز افزون ایران قوی و سرافزار بیانجامد، انشاالله ...