شناسهٔ خبر: 161849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نوروزی مدیر کل راه وشهرسازی بوشهر با پرسنل زحمت کش درحوزه راه و شهرسازی

دیدار نوروزی مدیر کل راه و شهرساز بوشهر با پرسنل اداره کل مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در آغازین روزهای کاری سال ۱۴۰۳، با کارکنان این اداره کل دیدار کرد و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر همزمان با اولین روز کاری در سال ۱۴۰۳ با حضور در اتاق‌های کارکنان راه و شهرسازی و دیدار چهره به چهره با پرسنل اداره کل آغاز سال نو و بهار دل‌انگیز طبیعت در تلاقی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن یادآوری توفیقات این اداره‌کل در سال گذشته اذعان کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش و مساعدت تمامی کارکنان به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه‌های مختلف دست یافتیم و انشاءلله در سال جدید نیز این فرآیند در ابعاد مختلف ادامه داشته‌باشد.   

دستغیبی افزود: بر خود لازم می‌دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان، که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت روبه‌رشد مجموعه راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۲ را فراهم نموده‌اند؛ صمیمانه قدردانی و سپاس‌گزاری نمایم و امیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال جدید نیز همراه با خلاقیت، سخت‌کوشی، یکپارچگی و هم افزایی آغاز و تداوم یابد.