شناسهٔ خبر: 161857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

عقد قرارداد نصب و به روزرسانی ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی

دوربین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از عقد قرارداد نصب، راه اندازی و به روزرسانی ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: قرارداد نصب و راه اندازی ۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری و به‌روزرسانی ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در محورهای استان منعقد شد و با بهره برداری از این دستگاه‌ها، شمار دوربین‌های مذکور به ۳۳ دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طبق این قرارداد، در محورهای بجنورد - آشخانه، بجنورد - اسفراین، آشخانه - شهرآباد و شیروان - لوجلی یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد - شیروان ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب و راه اندازی خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: به‌روزرسانی ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری انجام شده است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مشتری با بیان اینکه جانمایی و نصب ۳ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان به پیمانکار ابلاغ شده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۲ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور آشخانه - شهرآباد و یک سامانه در محور آشخانه - بجنورد نصب می‌شود.

وی ادامه‌داد: اکنون ۴۰ سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی فعال است که مدیریت سرعت و ثبت تخلفات سرعت را انجام می‌دهند.