شناسهٔ خبر: 161884 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات ۱۵۰۰ فروند شناور تفریحی به گردشگران استان مازندران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

گردشگری دریایی مازندران سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: حدود ۱۵۰۰ فروند شناور تفریحی از قبیل قایق و جت اسکی دارای شماره ثبت و گواهینامه ایمنی در این ایام در ایستگاه های تفریحات دریایی مشغول به فعالیت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی برای بهره گیری از شناورهای دریایی در سواحل استان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

قدیری با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در دو روز گذشته از استقبال چشمگیر مسافران نوروزی به استفاده از شناورهای دریایی در سواحل تحت پوشش اداره کل (رامسر تا فرح‌آباد ساری) خبر داد.

وی با بیان به اینکه حدود ۱۵۰۰ فروند شناور تفریحی از قبیل قایق و جت اسکی دارای شماره ثبت و گواهینامه‌ی ایمنی در این ایام در ایستگاه‌های تفریحات دریایی مشغول به فعالیت هستند افزود: کارشناسان این اداره کل به‌صورت روزانه بر ایمنی ترددهای دریایی نظارت دارند.

قدیری ادامه‌داد: به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر مسافران گرامی، بنر و بروشورهایی با موضوع رعایت نکات ایمنی و حفظ محیط زیست دریایی تهیه و در ایستگاه‌های تفریحات دریایی محدوده‌ی تحت حاکمیت این اداره کل (رامسر تا فرح‌آباد ساری) توزیع گردید.

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران یادآور شد: هم وطنان گرامی در صورت بروز هرگونه حادثه دریایی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق شماره‌تلفن (۱۵۵۰) با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر (MRCC) تماس حاصل نمایند.