شناسهٔ خبر: 161894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تردد در یک روز از محورهای کردستان

حسنی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در روز چهارم فروردین ماه جاری ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد ورودی و خروجی در محورهای استان به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی همکاران ما به صورت شبانه روزی در محورها حضور داشته‌اند و تلاش شده ضمن ارائه خدمت رسانی های لازم، تردد ایمنی را برای کاربران جاده‌ای فراهم کنیم.

وی از ثبت ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد بین استانی در محورهای استان در روز چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت: از این میزان ۴۹ هزار و ۲۴۱ تردد ورودی و ۵۱ هزار و ۱۲۵ تردد خروجی ثبت شده‌است.

حسنی با اشاره به کاهش حدود ۶ درصدی ترددهای بین استانی از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان، تأکید کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان پیش بینی می‌شود از هفته‌های آینده شاهد موج جدیدی از ورود گردشگر به استان باشیم و بیشترین تردد در تعطیلات عید فطر در استان به ثبت برسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: براساس رصد دستگاه‌های هوشمند در حال حاضر انباشت وسیله نقلیه در استان ۷ هزار و ۳۲۸ خودرو است.

وی در ادامه پرترددترین محورهای استان را سنندج_کامیاران، دیواندره_سقز، سنندج_دیواندره و قروه_دهگلان خواند و افزود: بیشترین مقاصد خودروهای پلاک کردستان در ایام نوروز به استان‌های کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بوده است.

حسنی اذعان کرد: همچنین براساس تردد پلاک ماشین‌ها بیشترین پلاک‌های ورودی به کردستان از استان‌های کرمانشاه، همدان، تهران و آذربایجان غربی می‌باشد.