شناسهٔ خبر: 161900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نخستین روز از فعالیت کاری سال ۱۴۰۳ انجام شد؛

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کوی زیتون

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه استاندار از آخرین وضعیت عملیات آماده سازی، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن درسایت کوی زیتون بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز یکشنبه اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به‌همراه محسن افشارچی استاندار زنجان، سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان، از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زیتون بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زیتون در سالن جلسات شرکت پارسابان تهران هم برگزار شد. 

گفتنی است در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان تأکید شد. 

سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

شایان‌ذکر است، از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است.