شناسهٔ خبر: 161910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از آغاز اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳؛

بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابه‌جا شدند

تعمیرات ناوگان اتوبوسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابه‌جایی بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۴ فروردین تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان‌می‌دهد.

وی تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان را علت کاهش سفرهای نوروزی برشمرد و افزود: در بازه زمانی یاد شده ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون نظارت بر عرضه بلیت و کنترل ناوگان همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به‌صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمامی پایانه‌های مسافربری استان برپا شده‌است.

جولانژاد تأکید کرد: امیدوار هستیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل و نقل عمومی، ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی نیز تأمین شود.