شناسهٔ خبر: 161945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آغازین روزهای نوروز صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی همزمان با آغاز روزهای کاری سال ۱۴۰۳، با معاونین و کارکنان این اداره کل دیدار کرد و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همزمان با اولین روز کاری در سال ۱۴۰۳ در دیدار چهره به چهره با پرسنل اداره کل، آغاز سال نو و بهار دل‌انگیز طبیعت در تلاقی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش و مساعدت تمامی کارکنان به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به ویژه نهضت ملی مسکن دست یافتیم و انشاءلله در سال جدید نیز این فرآیند در ابعاد مختلف ادامه داشته‌باشد.

داعی افزود: بر خود لازم می‌دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان، که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت روبه‌رشد مجموعه راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۲ را فراهم نموده‌اند؛ صمیمانه قدردانی و سپاس‌گزاری نمایم و امیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال جدید نیز همراه با خلاقیت، سخت‌کوشی، یکپارچگی و هم افزایی آغاز و تداوم یابد.