شناسهٔ خبر: 161961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی سمنان در خصوص دریافت هزینه آماده‌سازی اراضی سایت ۴۸ هکتاری دامغان

اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه‌ای، به سوالات و ابهامات شهروندان در خصوص هزینه آماده‌سازی اراضی سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن دامغان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، به اطلاع کلیه متقاضیان محترم نهضت ملی مسکن سایت ۴۸ هکتاری در شهرستان دامغان می‌رساند، پیرو سؤالات و ابهامات منتشر شده برخی از متقاضیان در کانال‌های مجازی در خصوص دریافت مبلغ آماده‌سازی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان، لازم است جهت تنویر افکار عمومی و متقاضیان محترم توضیحات ذیل ارائه شود.

۱-هزینه آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن بر اساس بخش‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲، به‌شکل ۱۵ درصد قیمت روز کارشناسی اراضی تعیین شده است که این هزینه در قالب ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اقساط ۲ ساله از متقاضیان دریافت می‌شود.

۲-با توجه به توضیحات مذکور و براساس برآوردهای انجام‌گرفته، مبلغ آماده‌سازی هر قطعه زمین در سایت ۴۸ هکتاری ۷۱۶ میلیون ریال (معادل هفتاد و یک میلیون و ششصد هزار تومان) می‌باشد که ۵۰ درصد مبلغ نقدی آن از آورده متقاضی برداشت و ۵۰ درصد باقی‌مانده آن طی یک فقره چک به تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۲۹ از متقاضی دریافت می‌شود.