شناسهٔ خبر: 161962 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرعامل راه‌آهن با کارکنان و مرور برنامه‌های سال جدید

صالحی دیدار مدیرعامل راه آهن همراه با اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران کل ستادی راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اولین روز کاری در جلسه شورای مدیران با حضور کلیه مدیران ستادی و مناطق شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با اولین روز اداری سال ۱۴۰۳ مدیرعامل راه آهن همراه با اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران کل ستادی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رفتند.

صالحی با اشاره به آغاز فعالیت ادارات در سال جدید گفت: به رسم دو سال گذشته، امسال نیز در اولین روز کاری سال جدید همراه با اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به محضر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرفیاب شدیم و سال اداری را با زیارت ایشان آغاز کردیم.

مدیرعامل راه آهن در ادامه با حضور در ایستگاه راه آهن تهران، با کارکنان دپوی لکوموتیورانان، مانور و درزین‌خانه گفتگو کرد.

در ادامه نیز جلسه شورای مدیران با حضور کلیه مدیران ستادی و مناطق (به صورت ویدیو کنفرانس) آغاز و برنامه‌های سال جدید مرور شد

صالحی گفت: در جلسه شورای مدیران هرکدام از معاونین و مدیران نقطه نظراتشان را در خصوص موضوعات مطروحه در جلسه برای رسیدن به راه آهن توانمند در سال جدید ابراز داشتند که این جلسه تا اذان مغرب به طول انجامید.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: امیدوارم در سال ١۴٠٣ شاهد جهش حوزه ریلی کشور باشیم و حرکت به سمت راه‌آهن توانمند برای ایران قدرتمند محسوس باشد.