شناسهٔ خبر: 161979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی میدانی پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی

سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در راستای شعار سال جدید، از بررسی میدانی روند عملیات اجرایی و پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی گفت: در راستای شعار سال نو مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و هدف گذاری اداره کل در این حوزه، تا ۱۵ فروردین از کلیه شهرستان‌ها و پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید میدانی به عمل خواهد آمد.

وی در حاشیه بررسی پروژه‌های شهرستان جلفا عنوان کرد: مقصد اولین سفر شهرهای مرند، شبستر، جلفا، هادی شهر، کشکسرای و علمدار است که طی آن روند پیشرفت اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، موانع و مشکلات بررسی و پیگیری‌های لازم جهت تسریع در روند عملیات انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این سفر ضمن بازدید از شهرک میلاد مرند، پیشرفت اجرایی پروژه‌های ۱۷۲ و ۴۸ واحدی ستاد اجرایی در این شهرک را نیز مورد ارزیابی قرار داده و جهت رفع برخی مشکلات و موانع به‌صورت حضوری با متقاضیان و پیمانکار به گفتگو پرداخت.

بررسی اراضی مستعد قابل تخصیص به طرح جوانی جمعیت، بررسی پروژه‌های راه و نواقص موجود، بازدید از واحدهای مسکن مهر، بررسی مشکلات روشنایی پل تازه افتتاح شده شند آباد به شهرک صنعتی و مذاکره با منطقه آزاد ارس پیرامون موضوع اراضی از سایر اقدامات در این سفر شهرستانی بود.