شناسهٔ خبر: 162002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت مسئولان قرار گیرد

ببینید | دیدار وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با احمد محبی شهردار طرقبه «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان یک فرمان در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم"به‌عنوان شعار سال جاری اولویت معاونین و رؤسای ستادی و شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف قرار بگیرد و باید از همه ظرفیت های موجود در این ارتباط استفاده کرد.

وی افزود: باید نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب را تنها به عنوان یک شعار نگاه نکنیم بلکه به عنوان یک فرمان در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهیم.

داعی از مسئولان بخش‌های مختلف خواست با آسیب شناسی دقیق و رفع موانع برای تحقق شعار سال بکوشند و از ظرفیت مردم برای پیشرفت اهداف تعیین شده بهره بگیرند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصلاح برخی قوانین، همگام بودن معاونت ها و سیاست گذاری های کارشناسی شده را راهکارهای مهم تحقق جهش تولید با مشارکت مردم دانست.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.