شناسهٔ خبر: 162006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی موانع توسعه و پیشرفت شهری ورزقان در اولویت قرار دارد

موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در سفر شهرستانی ورزقان گفت: رفع مشکلات طرح تفصیلی ورزقان و بررسی موانع توسعه و پیشرفت آن در اولویت قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرهای ورزقان، کلیبر و خداآفرین مقصد دومین روز از سفر استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی بود که در راستای شعار سال و با هدف جهش تولید در حوزه مسکن و بازدید میدانی از پروژه‌ها جهت تسریع در روند اجرایی انجام گرفت.

سید احمد موسوی ضمن بررسی پروژه‌های مرتبط با این اداره کل در اداره راه و شهرسازی شهرستان و گفتگو با همکاران، با حضور در فرمانداری و در حضور فرماندار و امام جمعه محترم، طی جلسه‌ای مشترک پیرامون مسائل مرتبط، موانع و مشکلات به گفتگو پرداختند.

موسوی در این جلسه گفت: توسعه و پیشرفت شهری ورزقان یکی از اولویت‌های اداره کل بوده و به همین جهت رفع مشکلات طرح تفصیلی ورزقان با سرعت پیگیری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در این سفر شهرستانی یک روزه از خانه‌های سازمانی این شهرستان بازدید و دستورات لازم جهت بازسازی مشارکتی و استفاده بهینه از این خانه‌ها را نیز صادر کرد.

مقصد بعدی این سفر شهرهای کلیبر و خدا آفرین بود که با هدف بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و ارزیابی روند عملیات اجرایی، شناسایی اراضی مستعد قابل تخصیص جهت طرح جوانی جمعیت انجام شد.

بازدید از اداره راهداری و مهمان سرای کلیبر، بررسی و تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف کلیبر، بازدید از پروژه احداث پایانه مرزی ایران و آذربایجان در آقبند و بررسی پیشرفت فیزیکی و برخی مسائل مرتبط، بازدید از پایانه مرزی مسافری ایران و ارمنستان و گفتگو با مسول پایانه و بررسی آمار تردد بین دو کشور از جمله سایر اقدامات این سفر بود.