شناسهٔ خبر: 162080 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل هما در دیدار با رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

پایه‌گذاری مرکز occ اقدام موثر سازمان هواپیمایی برای پروازهای نوروزی است

دیدار فرزادیپور و محمدی بخش مدیرعامل "هما" در دیدار با رییس سازمان هواپیمایی کشوری، پایه گذاری مرکز کنترل‌ و هماهنگی‌ عملیات پروازی (OCC) را اقدام موثر و موفق سازمان برای تعامل و همکاری شرکت‌های هواپیمایی در عملیات‌های حساس صنعت هوانوردی دانست.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" شمس الدین فرزادی پور همراه با مراد مطهر مدیرکل حوزه مدیریت، محمدرضا باصریان معاونت عملیات، محمدرضا حسن بوذری معاونت مهندسی و تعمیرات، علی هادی مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی در ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نوروزی، مدیر عامل "هما" ضمن تبریک سال نو، در سخنانی به تشریح برنامه‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”  در ایام نوروز  ۱۴۰۳ پرداخت و از همکاری سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور مجوز پروازهای فوق العاده نوروزی تشکر کرد.

مدیرعامل “هما” پایه گذاری مرکز کنترل‌ و هماهنگی‌ عملیات پروازی (OCC) را اقدامی موثر و موفق سازمان برای تعامل و همکاری شرکت‌های هواپیمایی در عملیات‌های حساس صنعت هوانوردی دانست.

محمدی بخش نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۳ سال خدمت گزاری بیشتر به هموطنان باشد.