شناسهٔ خبر: 162094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دور نخست سفرهای نوروزی؛

تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت

تردد تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین امسال) به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تردد وسایل‌نقلیه در محورهای خراسان‌شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین امسال) به‌طور میانگین هر روز نسبت به‌روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل‌نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسید.

این مسئول اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی محور دارای بیشترین تردد را شیروان – بجنورد در روز پنجشنبه دوم فروردین، ساعت ۱۱ تا ۱۲ ذکر و اظهار کرد: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به‌ترتیب متعلق به خراسان‌رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.