شناسهٔ خبر: 162097 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون ستاد اقامه نماز کشور از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح شد؛

امکان انعکاس نظرات مسافران برای مساجد بین‌راهی فراهم است

سید علی مهدیان پیرو درج رمزینه پاسخ سریع(QR CODE) بر روی بلیت‌ها اعم از فیزیکی و اینترنتی، داخل اتوبوس‌ها و در دفاتر شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مسافران می‌توانند نقطه‌نظرات و شکایات خود در مورد نمازخانه‌ها را انعکاس دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛ سید علی مهدیان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور به‌منظور بررسی روند خدمت‌رسانی به مسافران و زائران و تأمین شرایط اقامه نماز در سفرهای بین شهری از قرارگاه مرکزی طرح نوروزی حمل و نقل جاده‌ای بازدید کرد.

مهدیان در این نشست از تمهیدات پیش‌بینی شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان قدردانی کرد و مجموعه اقدامات جهادی و شبانه‌روزی این سازمان و فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سراسر کشور را شایسته تقدیر عنوان کرد.

بر اساس این گزارش رئیس در این نشست که معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اعضای قرارگاه نیز حضور داشتند، ضمن پایش و بررسی تصاویر دریافتی از سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور، نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ستاد اقامه نماز سازمان اظهار کرد: در این نشست گزارشی از روند نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی - رفاهی و تجهیزات و امکانات این اماکن ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این نشست همچنین شیوه نظارت بر بخش حمل و نقل مسافر و توقف ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای برای اقامه فریضه نماز در زمان سفر بررسی و ارزیابی شد.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری پیرو درج رمزینه پاسخ سریع(QR CODE) بر روی بلیت‌ها اعم از فیزیکی و اینترنتی، داخل اتوبوس‌ها و در دفاتر شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، مسافران می‌توانند نقطه‌نظرات و شکایات خود در مورد نمازخانه‌ها را انعکاس دهند و در حضور مهدیان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور گزارشی در این خصوص ارائه شد.

گفتنی است در ۱۱۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی و ۴۰ نمازخانه احداث شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راه‌های کشور امکانات اقامه نماز برای مسافران فراهم است، همچنین در ایام طرح نوروزی امکان اسکان اضطراری، اقامت و اقامه فریضه نماز مسافران در راهدارخانه‌های سراسر کشور فراهم است.