شناسهٔ خبر: 162119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: براساس تفاهم نامه های منعقد شده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن, اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

 وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد. 

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد. 

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه  ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد. 

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و  وزارت راه و شهرسازی و در  قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد.