شناسهٔ خبر: 162140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون

e2f20696-c0f3-4603-8339-679535a23101.jpg مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی ، ۴۲۷ اتوبوس و ۷۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

این مقام مسئول یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های  مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.