شناسهٔ خبر: 162148 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خدمت‌رسانی بسیجیان سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به مسافران نوروزی

کجوری بسیجیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در کنار تمامی فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، فرمانده بسیج شهید احمدی این سازمان گفت: در راستای ابلاغ ساختار قرارگاه طرح نوروزی سال ۱۴۰۳، مسوولیت بسیج و گروه‌های جهادی به پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی سازمان محول شد و طی هماهنگی به عمل آمده قبل از آغاز طرح، تمام بسیجیان در ستاد و استانها در کنار همکاران حوزه های مختلف سازمان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.

مهدی کجوری افزود: با اقدامات خوبی که در پویش همراهان سفر با عنوان چشم به راهیم در سراسر کشور شکل گرفته، تمام همکاران در بخش‌های مختلف از ابتدای طرح نوروزی در سراسر کشور باروحیه و تفکر بسیجی همچون سنوات گذشته در حال خدمت می باشند .

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳  در کنار تمامی فعالان و تلاشگران حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای می‌پردازند.