شناسهٔ خبر: 162190 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

میزبانی هواپیمایی کیش از ۶۱ هزار مسافر در روزهای آغازین سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

کیش ایر شرکت هواپیمایی کیش با ثبت رکوردی جدید پس از سالها؛ از شروع عملیات نوروزی تاکنون موفق به میزبانی از۶۱ هزار مسافر نوروزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش؛ از زمان آغاز عملیات ویژه پروازهای نوروزی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ تا ۱۴۰۳/۱/۴ این شرکت موفق به جابجایی تعداد ۶۱ هزار و ۳۶۶ مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی شده است.

در مدت یاد شده تعداد ۴۷۸ سورتی پرواز با بهره‌گیری از ۸ فروند هواپیمای عملیاتی انجام شده که در مقایسه با سال‌های گذشته در همین مقطع زمانی رکورد جدیدی محسوب می شود.

گفتنی است؛ طی چند روزه آینده یک فروند هواپیمای دیگر نیز عملیاتی خواهد شد و کیش ایر ضمن افزایش توان خدمت رسانی خود با ۹ فروند هواپیمای فعال، میزبان مسافران و کیشوندان گرامی خواهد بود.

شایان ذکر است درصد اشغال صندلی هواپیماها در مدت یاد شده بیش از ۹۰درصد بوده است.

شایان ذکر است، همزمان با سال نو و آغاز سال جدید ۱۴۰۳، این شرکت با گرامیداشت نوروز باستانی، از مسافرین و کودکان حاضر در پرواز شماره ۷۰۵۵ در مسیر  تهران - جزیره کیش استقبال ویژه کرد. مسافرین این پرواز در سال ۱۴۰۲ سوار هواپیمای کیش ایر شدند و در سال ۱۴۰۳ به جزیره کیش رسیدند.