شناسهٔ خبر: 162200 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی سازمان هواپیمایی کشوری برای دریافت گزارش‌های مردمی و برخورد با متخلفان

لوگو سازمان هواپیمایی کشوری سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان دفتر مرکزی حراست این سازمان علاوه بر بازرسی‌های مستمر از ۹ فرودگاه بزرگ کشور و سایر فرودگاه‌ها، آماده دریافت گزارس‌های مردمی و برخورد با متخلفان هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان دفتر مرکزی حراست این سازمان علاوه بر بازرسی‌های مستمر از ۹ فرودگاه بزرگ کشور و سایر فرودگاه‌ها، آماده دریافت گزارش‌های مردمی و برخورد با متخلفان هستند.

جعفر یازرلو افزود: بازرسان دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری به دستور ریاست سازمان و مطابق با سیاست‌های نظارتی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه طبق برنامه‌ای مدون از فرودگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های خدمات رسانی به مردم نظارت‌های میدانی به عمل می‌آوردند.

وی بیان‌ کرد: در همین راستا در فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، بندرعباس، قشم، اصفهان، تبریز، اهواز و سایر فرودگاه های پر تردد بازرسان به صورت مستمر و روزانه در ترمینال‌ها و سطوح پروازی حاضر شده و از نزدیک نسبت به انجام اقدامات اصلاحی لازم در بخش‌های مختلف خدمات رسانی، تسهیلات مسافر و عرضه بلیت‌های نوروزی اقدام خواهند کرد.

یازرلو خاطرنشان‌ کرد: با اعلام اداره کل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، چنانچه در هریک از این بازرسی‌ها مفاد دستورالعمل‌های نظارتی از قبیل برنامه تسهیلات فرودگاه‌های کشور، رعایت نرخ‌نامه‌های مصوب قیمت بلیت و خدمات مسافر،‌ شیوه نامه حقوق مسافر در زمان تاخیرهای پروازی و سایر مقررات و بخشنامه‌های صادره قبلی سازمان، از طرف هر یک از شرکت‌های هواپیمایی، خدمات فرودگاهی، بهره‌برداران فرودگاهی، پیمانکاران و سایر فعالان صنعت هوانوردی در امر خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی قصور یا تخلفی مشاهده شود، در سریعترین زمان ممکن برخورد قانونی و اعمال محدودیت مقتضی خواهد شد.