شناسهٔ خبر: 162227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر

معاون حمل و نقل بوشهر سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جابه‌جا شده است.

 فرامرزی با اشاره به آغاز طرح نوروزی این اداره کل از ۲۴ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این میزان جابه‌جایی مسافر معادل ۱۰۸ هزار سفر (سرویس) است.

️وی عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۴۵ هزار و ۴۸۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شده اند، همچنین ۷۳ هزار و ۱۶۰هزار مسافر از استان خارج شده‌اند.

به گفته فرامرزی، همچنین طی این مدت ۶۴ هزار و ۴۸۸ مسافر درون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‎ اند.

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین جابه‌جایی مسافر از شروع طرح نوروزی، طی روز گذشته (۵ فروردین ماه) با ۱۸ هزار و ۹۹۱ نفر رقم خورده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، جابه‌جایی مسافر ۶۱ درصد و سفر (سرویس) ۳۵ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری استان با ۳۱۹ اتوبوس، ۷۳۹ مینی‎ بوس و ۱۷۶ سواری آماده خدمات ‎رسانی به هموطنان و هم‎ استانی‎‌ها است.

این مقام مسئول بیان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت تلفنی، اپلیکیشن، سایت اینترنتی در کنار میز خدمت این اداره کل در پایانه‌های مسافربری، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی است.