شناسهٔ خبر: 162274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان؛

آخرین روند اجرای پروژه ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان بررسی شد

جلسه قطعات 23 و 24 مسکن مهر سمنان جلسه بررسی روند اجرایی خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان(قطعات ۲۳ و ۲۴) با حضور مدیرکل و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، ظهر امروز جلسه بررسی روند اجرایی خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان (قطعات ۲۳ و ۲۴) به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل و صفائی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، خاکساری رئیس امور شعب بانک مسکن استان و نمایندگان شهرداری سمنان در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پیمانکار پروژه با ارائه گزارش عملکرد در خصوص روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه، همکاری بانک مسکن با پیمانکار جهت تسریع در اعطای تسهیلات بانکی را خواستار شد. در ادامه حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با ابراز رضایت از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژه از ابتدا تاکنون افزود: با توجه به تأکید وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی، امیدواریم این پروژه در سال ۱۴۰۳ با همکاری بانک عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی با قدرت فراوان به کار خود ادامه دهد.

در پایان جلسه مقرر شد تا در جهت اعطای تسهیلات بانکی به پیمانکار توسط بانک مسکن در جهت تسریع در اجرای پروژه اقدامات لازم انجام شود. 

شایان‌ذکر است، ساخت ۱۳۰ خانه ویلایی با زیربنای دست‌کم ۷۵ متر مربع در زمین ۲۰۰ مترمربعی در طرح جایگزین خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان در حال انجام است.