شناسهٔ خبر: 162284 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آغاز احداث یک باب نمازخانه بین راهی در محور اردبیل -سرچم

امانی عملیات احداث یک باب پروژه نمازخانه بین راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل-سرچم با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش امانی با اشاره به مأموریت این سازمان برای ساخت و احداث ۱۱۰ نمازخانه بین‌راهی، گفت: ۴۰ مورد از این نمازخانه‌ها سال قبل احداث شدند، ۳۰ باب امسال احداث می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ساخت و احداث نمازخانه‌های بین‌راهی را بسیار مهم و پر اهمیت دانست و ادامه‌داد: سعی کردیم این نمازخانه‌ها کنار راهدارخانه‌ها ساخته شوند تا در صورت نبود سرمایه‌گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده حوزه راهداری باشد.

امانی ساخت نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل به سرچم در کنار پاسگاه پلیس راه را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین حالت است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ متر مربع است، افزود: پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه برای احداث این نمازخانه برآورده شده‌است.

کلیم اله وثوقی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و خاطرنشان شد: در مدت ۵ ماه پروژه باید اتمام و تقدیم مردم شریف استان در راه باشد.