شناسهٔ خبر: 162320 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری

راه آهن زاگرس مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه‌ها در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه‌ها در این اداره کل خبر داد و گفت: این پروژه از یونیت شرکت نفت واقع در روستای مرکز گرم تا ایستگاه بالارود به طول ۸ کیلومتر به اتمام رسیده است.

زیودار بیان کرد: به‌منظور تأمین برق پایدار ایستگاه‌ها در این اداره کل و همچنین کاهش تلفات انرژی الکتریکی، کاهش هزینه‌ها و تبع آن ارتقای ایمنی سیر و حرکت این اداره کل اجرای طرح پروژه توسعه و بهسازی شبکه برق این ایستگاه را در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی در مسیر شبکه فوق تعداد ۴ روستا، دو دستگاه دکل تلفن همراه و یک مؤسسه کشاورزی برق‌دار شدند.

وی از جمله اقدامات انجام شده در پروژه بالارود را  نصب ۲۰۵ عدد پایه بتنی برق و انجام ۲۸ هزار متر کابل خود نگهدار روکش‌دار دانست و افزود: اعتبار پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است.