شناسهٔ خبر: 162326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی

یحیایی اراک رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان ۷ فروردین ماه بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدرضا یحیایی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: با شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته و پیش بینی جابه‌جایی تعداد ۱۸۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان، به منظور تسهیل رفت و آمد هموطنان تمهیدات لازم اندیشیده شد و خوشبختانه طی این مدت مشکلی در زمینه تامین ناوگان وجود نداشته است.

وی افزود: در این ایام مجموعا ۸۱ هزار و ۷۶۸ نفر مسافر به صورت رفت و برگشت توسط ناوگان حمل و نقل استان جابجا شدند؛ ۱۰۲ هزار و ۹۵۷ صندلی برای جابه‌جایی مسافران تاکنون پیش بینی شده بود.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: از مجموع مسافرین جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل استان، ۱۷ هزار و ۴۵۲ نفر در قالب ۱۴۹۷ سفر مسافرین درون استانی و ۲۲ هزار و ۸۱۴ نفر در قالب دو هزار و ۵۵۸ سفر مسافرین برون استانی بودند؛ تعداد ۴۱ هزار و ۵۰۲ مسافر نیز وارد استان شده اند.

یحیایی ادامه داد: در مجموع مسافران درون و برون استانی ۱۹ هزار و ۷۴۸ نفر توسط اتوبوس، ۱۶ هزار و ۸۹۶ نفر توسط مینی بوس جابه‌جا شدند؛ همچنین مجموعا ۴ هزار و ۵۵ سفر نیز صورت گرفته است.