شناسهٔ خبر: 162332 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سفر بیش از ۱۸۰۰ مسافر با پروازهای "هما" به استان آذربایجان شرقی

نخستین پرواز ورودی حجاج آذربایجان شرقی به فرودگاه تبریز رییس شعبه "هما" در آذربایجان شرقی از سفر بیش از ۱۸۰۰ مسافر به این استان با پروازهای هما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا طهماسبی رئیس شعبه "هما "در استان آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد نوروزی شعبه تبریز گفت: از ابتدای شروع تعطیلات تا پایان روز هفتم فروردین ۱۴۰۳ ، در مجموع تعداد ۱۰ پرواز رفت و برگشت "هما" به فرودگاه  تبریز انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت کارکنان شعبه تبریز با ارائه خدمات هندلینگ به ۷۷ پرواز شرکت‌های هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، کورندون، ماوی گوک و ایران ایرتور ، جابجایی تعداد ۲۲۰۰۰ مسافر نوروزی در مقاصد داخلی و خارجی را یاری نموده اند.

رئیس "هما" تبریز در مورد فعالیت کیترینگ این شعبه گفت: در مدت یاد شده علاوه بر تامین سرویس‌های پذیرایی "هما" ، به شرکت‌های هواپیمایی سپهران و ایرتور نیز خدمات ارایه شده و تعداد ۱۵ هزار و ۱۵۰ سرویس غذای سرد و گرم برای کادر پرواز و مسافران تهیه شده است. 

 وی در پایان به فعالیت دفاتر "هما" در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: دفاتر فروش مرکزی با شماره تلفن‌های ۰۴۱۳۶۵۵۴۰۰۳ ، ۰۴۱۳۶۵۵۴۰۰۲ ، فروش فرودگاه  ۰۴۱۳۲۶۰۶۱۷۷ ، فروش بار ۰۴۱۳۲۶۰۶۱۶۸ و دفتر ترافیک و اشیاء گمشده ۰۴۱۳۲۶۰۶۱۶۹ در ایام نوروز فعال هستند.