شناسهٔ خبر: 162375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گلبهار یکی از شهرهای جدید پیشرو در کشور است

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رئیس هیات مدیره وسرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عمرانی گلبهار بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سعید غفوری رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به همراه حسین امامی راد نماینده مجلس شورای اسلامی، قاسم پور فرماندار، حنایی مدیر عامل، اعضای هیات مدیره شرکت عمران گلبهار و جمعی از مسئولین شهر گلبهار از پروژه های فنی اجرایی و نهضت ملی مسکن گلبهار بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت آن ها قرار گرفتند. 

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید پیش از این بازدید میدانی در جلساتی که درفرمانداری و دفتر امام جمعه گلبهار برگزار شده بود شرکت کرد.

غفوری ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، در این جلسات خاطر نشان کرد:در همه شهرهای جدید خصوصا گلبهار باید تلاش کنیم سطح خدمات به هموطنان را ارتقاء بدهیم. 

گفتنی است؛ در این جلسات مطالباتی توسط فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش گلبهار مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

امامی نماینده مجلس درخواست حمایت بیشتر شرکت مادر در جهت تسریع عملیات احداث و تکمیل متروی گلبهار و توسعه آن تا چناران را مطرح کرد و مقرر شد که موضوع فوق با نظر مثبت در مجمع مطرح و تصمیم گیری شود 
همچنین مواردی در موضوعات فرهنگی و استقرار ادارات در شهرستان توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان مطرح شد که با نظر مثبت دکتر غفوری در دستور کار قرار گرفت .

درادامه بازدید، احداث مدارس در گلبهار توسط رضوانی کیا رئیس آموزش پرورش گلبهار مطرح و مقرر شد اتمام مدارس در حال احداث در دستور کارقرار گیرد و نسبت به ساخت مدارس با رویکرد اجتماع محور اقدام شود.

رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در بازدید میدانی از طرح های فنی و عمرانی و نهضت ملی مسکن گلبهار، ضمن اعلام رضایتمندی از وضعیت عملکرد چند ماهه اخیر این شرکت، اظهار کرد: با حضور مدیرعامل شرکت عمران گلبهار پروژه ها به ثبات رسیده است و تیم فنی اجرایی، هیات مدیره و همه کارکنان با مدیرعامل همراه و همگام شده است که این همدلی در سال 1403 نوید خوبی به همراه خواهد داشت.