شناسهٔ خبر: 162384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین انجام شد؛

تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده ای با سامانه ۱۴۱ مازندران

مازندران رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا به ۷ اسفند ماه بیش از ۹۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این اداره کل گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران ،محسن هاشمی گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها ،انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

هاشمی اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: از ۲۴ اسفند الی ۷ فروردین سال جاری بیش از ۹۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۲۲ هزار تماس به صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.