شناسهٔ خبر: 162512 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تغییر جانمایی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه رامسر برای احداث کمربندی

فرودگاه رامسر شهردار رامسر برای همکاری های به عمل آماده بابت تغییر جانمایی دستگاه های کمک ناوبری و کمک به احداث کمربندی از سرپرست فرودگاه رامسر تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه رامسر، در دیدار شاپور حیدری سرپرست فرودگاه رامسر و علی امینی شاد شهردار این شهر، تاکید بر ارتقای سطح خدمت و افزایش کیفیت زندگی در شهر رامسر مطالبه این دو مسئول عنوان شد.

شهردار رامسر ضمن تبریک سال نو و تشکر از اقدامات فرودگاه در بخش های مختلف و همکاری های انجام شده به خصوص تغییر جانمایی دستگاه های کمک ناوبری که کمک شایانی در ایجاد کمربندی و رفع شدن ترافیک در ابتدای رامسر خواهد شد، فرودگاه را شریان حیاتی رامسر و باعث ترقی شهر و ارتباط راحت تر جهانیان با عروس شهرهای ایران دانست و آمادگی شهرداری رامسر را برای همکاری همه جانبه اعلام کرد.

حیدری نیز ضمن تبریک سال نو از تلاش مسئولین فرودگاه جهت ارایه خدمات مناسب به مسافرین ، ایجاد زیرساخت های فرودگاهی در راستای افزایش پروازها و تسریع در پاسخگویی به مردم و متقاضیان در ارتباط با مجوزهای ساخت و ساز اطراف فرودگاه بر اساس قوانین موضوعه را اعلام کرد.