شناسهٔ خبر: 162552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سراب گفت: مستمراً روند اجرایی کلیه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان را بررسی و بصورت میدانی بازرسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در ادامه سفرهای شهرستانی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها، سید احمد موسوی در شهرهای سراب، دوزدوزان و مهربان حضور یافت.

وی در این سفر شهرستانی به‌همراه فرماندار، روند عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن در شهر دوزدوزان را بررسی و از مساکن اقدام ملی و گروه ساخت این شهر نیز بازدید کرد.

بازدید از محل مساکن مهر شهر مهربان نیز دیگر برنامه این سفر شهرستانی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در شهر سراب ضمن بازدید از پروژه خودمالکی، با سازندگان آن گفتگو کرد و در ادامه نیز روند عملیات اجرایی پروژه ۲۳۲ واحدی نهضت ملی مسکن بنیاد ساخت سراب مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از پروژه‌های سراب عنوان کرد: بازرسی میدانی از پروژه‌ها و بررسی روند پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی آن‌ها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اداره کل است که بدون وقفه و به‌صورت مستمر در سطح استان انجام‌می‌شود.

شناسایی اراضی مستعد قابل تخصیص به طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد شهرک در کرد میهن سراب، بررسی ضلع جنوبی روستای چوقوش جهت آماده سازی برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و برنامه‌های این سفر بود.