شناسهٔ خبر: 162556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیش از ۲ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد در ایام نوروز در جاده‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام اظهار کرد: این میزان تردد در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا دهم فروردین توسط دستگاه‌های ترددشمار این اداره کل، در راه‌های استان ایلام ثبت شده‌است.

وی تصریح‌کرد: در این مدت ۲۸۴ هزار و ۸۴۹ هزار ورود به استان و ۲۵۶ هزار و ۹۱۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور ایلام -صالح‌آباد با بیش از ۱۳۸ هزار تردد و محور- سرابله ایلام با بیش از ۱۳۶ هزار تردد، پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳(۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا دهم فروردین) بیش از ۵۱ هزار و ۸۳۹ مسافر در قالب ۵ هزار و ۴۹۶ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی در استان جابه‌جا شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام ادامه‌داد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.