شناسهٔ خبر: 162576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای طرح سفرهای نوروزی انجام شد؛

جا به جایی بیش از ۶۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی طی ۱۶ روز

جابجایی مسافر با اجرای طرح سفرهای نوروزی ۶۴ هزار و ۲۹۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی طی ۱۶ روز ( از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین امسال) جا به جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با اجرای طرح سفرهای نوروزی ۶۴ هزار و ۲۹۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی طی ۱۶ روز ( از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین امسال) جا به جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر با ۸ هزار و ۶۸۰ دستگاه انواع ناوگان مسافری به نقاط مختلف کشور به سفر رفتند.

این مسئول با اشاره به ورود ۲۴ هزار و ۵۰۷ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی به استان اظهارکرد: از این تعداد ۹ هزار و ۸۸۱ نفر با اتوبوس، ۱۴ هزار و ۳۸ نفر با مینی بوس و سواری و ۵۸۸ نفر با خودروی دربستی وارد استان شدند.

سبحانی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۴ هزار و ۴۱۸ مسافر نیز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از استان خارج شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۵۵۷ نفر با ناوگان اتوبوسی، ۴ هزار و ۱۲۶ به وسیله ناوگان مینی بوسی و سواری و ۷۳۵ نفر با وسیله نقلیه دربستی جا به جا شده اند.

وی گفت: همچنین ۴۹ هزار و ۶۲۶ نفر توسط انواع ناوگان مسافری داخل استان جا به جا شدند که سفر ۷۱۰ نفر با اتوبوس، ۴۸ هزار و ۹۱۶ نفر توسط مینی بوس و سواری بوده است.