شناسهٔ خبر: 162592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام قدردانی رئیس شورای حمل و نقل استان آذربایجان شرقی از خادمان سفرهای نوروزی

پیام موسوی رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی طی پیامی، از عوامل حمل و نقل استان و خادمان سفرهای نوروزی، قدردانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی جهت تلاش مستمر و شبانه روزی عوامل حمل و نقل استان آذربایجان شرقی در روزهای تعطیلات نوروزی، پیام تقدیر صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران محترم و گرانقدر
سلام علیکم
سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است را به کلیه همکاران مجموعه راه و شهرسازی استان علی الخصوص همکاران فعال در حوزه حمل و نقل تبریک گفته و در این سال جدید بر یکایک شما عزیزان آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی دارم.
بر خود وظیفه می دانم از تلاش ها و سختکوشی شبانه روزی شما جهت تسهیل تردد و استقبال شایسته از مسافران  نوروزی استان آذربایجان شرقی که از اسفندماه سال گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد کمال قدردانی را بجا آورم.
هماهنگی و کار گروهی منسجم انجام شده توسط مجموعه های مرتبط همچون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اداره کل فرودگاه های استان، اداره کل راه آهن آذربایجان، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس و سایر عوامل مرتبط شایسته تقدیر است.
بی شک بزرگواری شما که شبانه روز در تعطیلات نوروزی و به دور از خانواده جهت رفاه و آسایش مسافران نوروزی تلاش کردید، معرف واقعی فرهنگ پرسنل راه و شهرسازی استان بوده و در اذهان و باور مسافران نوروزی ماندگار خواهد ماند.