شناسهٔ خبر: 162622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی

اتوبوس اراک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان ۱۰ فروردین ماه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی علی امیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: با شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰۰ هزار و ۷۵۸ نفر مسافر به صورت رفت و برگشت توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه‌جا شدند؛ برای جابه‌جایی این تعداد مسافر تاکنون ۱۲۶ هزار و ۷۹۲ صندلی پیش بینی شده بود.

وی افزود: از مجموع مسافرین جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل استان، ۲۱ هزار و ۱۳ نفر در قالب ۱۸۱۳ سفر مسافرین درون استانی و ۲۹ هزار و ۲۹ نفر در قالب ۳ هزار و ۱۴۳ سفر مسافرین برون استانی بودند؛ تعداد ۵۰ هزار و ۷۱۶ مسافر نیز وارد استان شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: در مجموع مسافران درون و برون استانی ۲۵ هزار و ۱۱۵ نفر توسط اتوبوس، ۲۰ هزار و ۴۷۲ نفر توسط مینی بوس جابه‌جا شدند.