شناسهٔ خبر: 162656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از کارگاه‌های فعال پروژه‌های نهضت ملی مسکن

1 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جریان بازدید از کارگاه‌های فعال پروژه‌های نهضت ملی مسکن، بر فعالیت بیش از پیش کارگاه‌ها تاکید و هرگونه اهمال‌کاری در اجرای پروژه‌ها را غیرقابل قبول عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد سعیدی در جریان بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند، با هشدار به کارگاه‌های غیرفعال، بر اجرای پروژه‌ها طبق زمانبندی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های شرکت عمران بوده و باید همتی همه جانبه از سوی سازندگان در این رابطه لحاظ شود.
سعیدی در این بازدیدها روند اجرای کار و پیشرفت پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم جهت خلع ید سازنده پروژه نارون را به دلیل تعطیلی‌های مکرر کارگاه و روند کند اجرای پروژه صادر کرد.

جواد مددی، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید حضور داشت و روند اجرای پروژه‌های چشمه، توحید، کاج، نارون، آذر و همچنین پارک بعثت مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است، شهر جدید سهند با اجرای ۲۶ هزار واحد مسکونی جزو شهرهای پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و در حال حاضر ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در این شهر تکمیل شده و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.