شناسهٔ خبر: 162709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی به مسافران نوروزی

حسن کحال زاده / اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی به مسافران نوروزی گفت: در راستای پوشش و انعکاس اقدامات نوروز ۱۴۰۳ و رسالت راه و شهرسازی، تلاش شد اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر به مسافران نوروزی و مردم عزیز استان اصفهان در تمام شقوق حمل و نقل به عمل آید.

حسن کحال زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص نقش روابط عمومی ها در ایام نوروز اظهار کرد: اطلاع رسانی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این بین روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در اطلاع رسانی داشته باشند.  
وی افزود: امروزه در تمامی نظام های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی ها به عنوان عناصر قوی درارزیابی وتقویت برنامه ها وپیشبرد اهداف سازمان ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می کنند لذا نقش روابط‌عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن درارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان برکسی پوشیده نیست.  
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در ایام نوروز نیز با توجه به اینکه مجموعه راه و شهرسازی به دلیل ماهیت کاری، مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز بود لذا از پیش از شروع ایام و پیک نوروز، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پاسخگویی و آگاهی بخشی به مسافران و مردم استان در این ایام بعمل آمد.  
وی با اشاره به اینکه کار اطلاع رسانی در ایام نوروز همسو با فعالیت های ادارات عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان، به شیوه مناسب و گسترده انجام شد، افزود: در راستای آگاهی بخشی در خصوص خدمات سفر و پوشش و انعکاس اقدامات این ادارات در ایام نوروز، به لطف خدا تلاش شد اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر به مسافران نوروزی و مردم عزیز استان اصفهان در تمام شقوق حمل و نقل بعمل آید.  
کحال زاده ادامه داد: علاوه بر این در راستای معرفی رسالت راه و شهرسازی و تلاش‌های پرسنل خدوم ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان بنرهای عملکردی بالاخص در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و راه های استان تهیه و در مکان های مناسب نصب شد.  
وی عنوان کرد: از جمله اقدامات می توان به تهیه بروشورهای اطلاع‌رسانی از (وضعیت جاده‌های استان، اعلام شماره تلفن‌های اضطراری و لازم و وضعیت اقلیمی و آب و هوایی) و توزیع آن در ورودی شهرهای پرتردد، پاسخگویی ۲۴ ساعته تحت عنوان طرح صدای پاسخگو، تهیه و انتشار اطلاع نگاشت، موشن گرافی، گزارشات متنی و ... اشاره کرد.  
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر در خصوص مباحث مرتبط با حوزه‌های راه و شهرسازی به مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌مندی از رسانه ملی، پورتال اداره‌کل و فضای مجازی به عمل آمد.  
وی با اشاره براهمیت اطلاع رسانی شایسته به مسافران نوروزی از وضعیت تمام اقسام حمل و نقل خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به مسافران، بی شک نیازمند برنامه ریزی و تعامل مستمر همه اعضا شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان و سایر کمیته‌های نوروزی در سطح استان بود که به لطف خدا در استان اصفهان این تعامل به خوبی وجود دارد.