شناسهٔ خبر: 162738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی جاده ای استان کرمان

جابه جايی 700 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی جاده ای استان كرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده ای استان کرمان در داخل و به خارج استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، احسان عراقی زاده با اشاره به جابه‌جایی 700 هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای گفت: از مجموع مسافران جابه‌جاشده نوروزی، حدود ۴۹۰ هزار مسافر به‌وسیله اتوبوس، حدود ۱۷۲ هزار مسافر به‌وسیله مینی بوس و قریب ۳۵ هزار مسافر توسط خودروهای بین شهری به نقاط مختلف استان و کشور سفر کردند.

عراقی زاده با اشاره به این مطلب که حدود ۶۵۰ هزار مسافر طی ایام نوروز در داخل استان جابه‌جا شده‌اند، افزود: حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ مسافر از استان خارج و بیش از ۴۴ هزار مسافر وارد استان کرمان شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به توجه بیش از پیش به قوانین و مقررات رانندگی در روزهای پایان تعطیلات، از رانندگان حرفه‌ای ناوگان حمل ونقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی خواست در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهرها، نهایت دقت خود را در سرعت مجاز به کار گیرند و از عجله پرهیز کنند.