شناسهٔ خبر: 162776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد؛

جابه‌جایی حدود یک میلیون و۶۰۰ هزار مسافر از استان اردبیل

ببینید| پایانه مسافربری جنوب تهران در نوروز 1403 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی حدود یک میلیون و۶۰۰ هزار نفر مسافر در سال گذشته از استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده معاون حمل ونقل راهداری استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۲۵۴ هزار و ۶۵۸ مورد صورت وضعیت صادر شده‌است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۷۸۰ هزار و ۷۶۷ نفر مسافر با اتوبوس،۱۱۸ هزار و ۲۳ نفر مسافر با مینی بوس و ۶۳۹ هزار و ۶۱۴ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف جابه‌جا شده تصریح‌کرد: در جابه‌جایی مسافر نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۷۴۳ هزار و ۸۱۰ نفر مسافر بود حدود ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در سال گذشته جابه‌جایی ۸۹۱ هزار و ۶۸۰ نفر مسافر از شهرستان اردبیل،۶ هزار و ۹۰۴ نفر مسافر از شهرستان نیر،۱۲ هزار نفر مسافر از شهرستان نمین،۳ هزار و ۲۱۸ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار،۱۲۰ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس‌آباد،۱۳۸ هزار و ۲۹۷ نفر مسافر از شهرستان خلخال،۷ هزار و ۱۰۶ نفر مسافر از شهرستان کوثر،۸۴ هزار و ۵۷۵ نفر مسافر از شهرستان گرمی،۲۴۹ هزار مسافر از شهرستان مشکین شهر،۳ هزار و ۵۶۹ نفر مسافر از شهرستان سرعین،۴ هزار نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و ۱۷ هزار و ۷۲۱ نفر مسافر از سایر شهرستان‌ها را یادآور شد.

شیرین زاده از افزایش ۶۵ درصدی جابه‌جایی مسافر از شهرستان سرعین خبر داد و خاطرنشان کرد: در جابه‌جایی مسافر از شهرستان نمین نیز نسبت به‌مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.